اشعارشب پنجم محرم.حضرت عبدالله بن حسن(علیه السلام)
مناجات اميرالمومنين(منتظران ظهور)
حقانيت و اثبات اميرالمومنين و دعا براي فرج امام زمان

اين كيست كه طوفان شده ميل خطر كرده ؟

در كوچكي خود را علمدار دگر كرده

اين كه براي مادرش مردي شده حالا

خسته شده از بس ميان خيمه سر كرده

اين كيست كه در پيش روي لشگر كوفه

با چه غرور محكمي سينه سپر كرده

آنقدر روي پنجه ي پايش فشار آورد

تا يك كمي قدّ خودش را بيشتر كرده

با ديدنش اهل حرم ياد حسن كردند

از بس شبيه مجتبي عمامه سر كرده

اما تمامي حواسش سمت گودال است

آنجا كه حتي عمه را هم خونجگر كرده

آنجا كه دستي بر سر و روي عمو ميزد

با چكمه نامردي به پهلوي عمو ميزد

از اين به بعد عمه خودم دور و برت هستم

من بعد از اين پروانه ي دور سرت هستم

من در رگم خون علمدار جمل دارم

من مجتباي دوم پيغمبرت هستم

ابن الحسن هستم ، عمو ابن الحسينم كرد

عبداللهم اما عليّ اكبرت هستم

دشمن غلط كرده به سمت خيمه ها آيد

آسوده باش عمه اگر من لشگرت هستم

گيرم ابالفضل نواميس تورا كشتند

حالا خودم خدمتگزار معجرت هستم

هرچند مثل من پريشاني ، گرفتاري

گيسو پريشاني مكن تا كه مرا داري

عمه رهايم كن مرا مست خدا كردند

اصلاً تمامي مرا قالوا بلا كردند

عمه بگو در خيمه آيا نيزه اي مانده؟

حالا كه بازوي مرا شير خدا كردند

بعد از قلاف كوچه ي تنگ بني هاشم

دست مرا نذر غريب كربلا كردند

آيا نمي بيني چگونه نيزه ميريزند

آيا نمي بيني تنش را جا به جا كردند

آيا نمي بيني چگونه چكمه هاشان را

بر سينه ي گنجينة الاسرار جا كردند

شاعر:علی اکبرلطیفیان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مناجات اميرالمومنين(م نتظران ظهور) و آدرس monajat1385.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان